سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشت جلد

همیشه آنگونه که می گویند نیست!

همیشه آنگونه که می گویند نیست!

برخی کم نقد پذیرند

کمی از افراد نقد پذیرند

کمی از نقد ها قابل پذیرش است

کم نقد شنیده می شود

نقد سازنده کم است

و .....

نقد را می توان همان تحلیل تعریف کرد و می دانیم که همه‌ی تحلیل ها کاملا دقیق و منطبق بر واقع نیست چون ممکن است شخص فقط از نگاه و دید خودش تحلیل کرده باشد و این امری بسیار طبیعی و قابل قبول است.

خیلی ها تکلیف خودشان را با تحلیل های مختلف روشن کرده اند آنها را خوب می شنوند و دوباره خود به تحلیل آنها می نشینند آنچه که دریافت می کنند برایشان ارزشمند است، چون توجه و تحلیل دیگران  اهمیتشان را به آنها نشان می دهد و این سرمایه ای گرانبها می باشد و می تواند مصداقی از کلام رسول خاتم در مورد اهتمام ورزیدن به امور همدیگر باشد.

اگر  اینگونه بنگریم شاید این شود که:

بسیاری نقد پذیرند

پذیرش نقد بسیار است

بسیار نقد شنیده می شود

بسیاری از نقدها قابل شنیدن است

بسیاری به دنبال شنیدن نقد دیگران اند

و ...

البته این گونه نگریستن هم می تواند آفت زده شود که باید مراقب بود تا...

 

 


فقط سایه بزن

سلام

ببخشید کمی دیر اومدم ولی حرف برا گفتن زیاد دارم.

این روزها تنور انتخابات خیلی داغه! اونقدر که گاهی اوقات  افراد به جای نون صورت همدیگه رو هم به تنور می چسبونن و یا هر جوری دیگه ای که بتونن از خجالت هم در میان، مثل اینکه یه دفه وسط بازی قواعد رو عوض کنن یا اینکه بی خود و بی جهت یادشون بره، خلاصه راه زیاد داره تا اینکه بتونی طرفت رو دور بزنی یا اینکه اصلا بزنیش! 

فقط سایه بزن!

این یه اصطلاحی است که مربی ها در برخی از ورزش های رزمی ازش استفاده میکنن و بیشتر هم برای افراد مبتدی بکار گرفته میشه جای که می خوان با هم مناظره! ببخشید مبارزه کنن، البته حرفه ای‌ها هم گاهی از این کارها میکنن. آخه اینطوری نیست که هر کی سایه بزنه مبتدی باشه، شاید همین تهمت ها به افراد حرفه ای باعث میشه که گاهی وسط سایه زدن یادشون بره که حرفه ای هستن.

مناظره ی بعضی ها( منظورم اونا نیست ها! یه وقت اشتباه نکنی) که با سوت صدا و سیما  شروع شد تمام حرف داور این مناظره داغ!گیج شدم این بود که فقط سایه بزنید ولی بعضی ها که خیلی حرفه‌ای بودن بهشون برخورد و یه کمی بیشتر از سایه رو هم زدن!

 

سایه زدن